Friday 12 April 2013

TERKINI!!! MUSTAFA ALI TELAH BERSUMPAH BERKENAAN VIDEO YANG TERSEBAR!!!








Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali pada awal hari ini enggan mengulas berhubung dakwaan beliau terlibat dalam aksi lucah bersama seorang wanita tidak dikenali, yang disebarkan dalam bentuk video di blog-blog pro-Umno.

"DENGAN NAMA ALLAH SAYA BERSUMPAH, BAHAWA LELAKI DI DALAM VIDEO ITU YANG MENUNJUKKAN HUBUNGAN INTIM DENGAN SEORANG WANITA DI ATAS KATIL DI SEBUAH HOTEL ADALAH SEBENARNYA BUKAN SAYA"




Hmm... Itu Yang Dijangka dan Dimahukan Oleh Seluruh Umat Islam Yang Ada Di Malaysia Ketika Ini. Namun, jawapan yang diberikan amat-amat mengecewakan. Akhirnya seorang "pejuang" pelaksanaan undang2 ISLAM memilih untuk menggunakan perundangan Sivil di dalam kesnya.


Korang tengok sendiri jawapan yang AMAT-AMAT MENGECEWAKAN dari seorang pemimpin kanan Parti Islam Semalaysia (PAS).

Kalau perkara ini berlaku ke atas individu-individu lain seperti Papa Homo dan Ask Min Aiskrim, BB tak kisah. Tapi, Setiausaha Agung Parti Islam Semalaysia!!!!

Semakin menjunam rasa hormat BB pada parti ini...

HAMPAS

"Saya tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai isu yang diperkatakan.

"Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan," katanya dalam kenyataan satu perenggan yang disiarkan dalam akhbar web PAS Harakahdaily sebentar tadi.


Berikut adalah kenyataan ringkas Mustafa.


KENYATAAN MEDIA

Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.


Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung

No comments:

Post a Comment