Sunday 14 April 2013

Setelah meniduri Gadis bawah Umur,Lelaki ini sempat lagi buat tato dikemaluan mangsa



 

Oregon AS - Seorang lelaki mengaku setelah meniduri gadis bawah umur dan membuat tato namanya di Vagina mangsa.

Lelaki bernama Rader teah melakukan hubungan seks dengan seorang gadis bawah umur berusia 15 tahun tidak hanya meniduri gadis tersebut malah Rader juga dituduh telah membuat tatu di kemaluan mangsa.

Mangsa yang mengaku kepada polis mengatakan jika ia mengenal Rader di laman sosial dengan pujuk rayu Rader mengajak gadis tersebut melakukan hubungan seks. Ketika hubungan seks telah berlangsung Rader membuat tiga tatu di tubuh gadis itu salah satu tatonya dibuat di kemaluan gadis tersebut.

Akibat daripada keterangan gadis tersebut Rader yang telah berusia 30 tahun, menghadapi tuduhan melakukan jenayah rogol, penyelewengan seksual pada anak melalui talian, dan cuba menggunakan anak untuk berkelakuan seksual.

Namun Rader menolak jika ia telah meniduri gadis bawah umur sebab ketika ia tidur dengan gadis itu ia mengetahui jika gadis tersebut berusia 18 tahun. Sementara si gadis mengatakan kepada polis kalau ia tidak pernah menyebut usianya kepada Rader. Akibat dari itu, Rader  ditangkap polis dan dimasukkan ke penjara pada 2 Januari 2013.

No comments:

Post a Comment