Sunday 7 April 2013

HOTT!! GAMBAR BERPELUKAN WAN AZIZAH DGAN BENGGALI DIBONGKAR BLOGGER BN!!





Apa nak jadi ni Abg Non, takkan kerana politik sanggup tengok bini dipeluk orang pulak,  pelik pelik le perangai Anwar ni. 

Tapi apa nak di hairankan, Anwar sendiri pun boleh peluk semua orang tak kira lelaki ke pempuan jadi perkara macam ni kira biasa la kan. 

Tengok je video yang dikeluarkan oleh Datuk Eskay dulu, sedap je dia peluk amoi chinadoll tu. 

Kita tukar topik lain lak, Sangkakala dengar Wan Azizah kejap bertanding kejap tidak, ni yang mana satu betul ni? 

Ada sahabat Sangkakala kata kak wan akan bertanding di Batang Berjuntai betul ke? 

Kalau betul elok lah daripada bertanding merebut batang bengkok muahahahaa..jahat pulak artikel kali ni kan. 

Apa pun yang sebenarnya Sangkakala nak bagi tau kat sini, wan azizah bertanding di Kawasan DUN bukan sebab apa, manalah tau kalau menang boleh jadi MB Selangor dan keluarga Anwar akan bertambah kaya sebab sekarang ni yang buat duit cuma si gagap je. 

Tapi Sangkakala percaya bahawa anak anak Selangor takkan lagi membiarkan mereka menang kerana terlampau banyak hal yang bukan bukan di buat oleh PKR selama mereka memerintah di negeri itu. 

Rakyat Selangor akan menghukum PKR atas sebab gagal untuk melaksanakan menifesto mereka pada pilihanraya yang lepas dan rakyat yang berang telah pun mengemukakan saman terhadap kerajaan negeri Selangor. 

Jadi kepada kak wan, Sangkakala nasihtkan baik jangan bertanding, buat malu je, dah le malu dengan perangai Anwar, sekarang nak malu sebab kalah pulak lagi. 

Kepada pengundi Selangor, PKR harus dikuburkan, jangan bagi muka, tak ade kebaikan pun yang mereka lakukan selain dari merompak harta kekayaan negeri dan diisi ke dalam poket mereka sendiri.

No comments:

Post a Comment