Monday 22 October 2012

GARU KEPALA DIKAITKAN DENGAN PELACUR!!!



Alamak!!! Ni apa cerita pulak ni? Kenapa pulak dia nak tarik balik saman yang telah pun dibuat sebelum ni? Takkan la dia takut dengan Kebenaran?

Dalam laporan semalam, Si Ronnie Liu ni katanya telah menarik balik saman yang dibuat terhadap Khir Toyo yang didakwa memfitnah Exco Rejim Pakatan Selangor tu.

Saman tersebut dibuat selepas Khir Toyo mendakwa Ronnie terlibat dalam usaha menghalang penghapusan kegiatan pelacuran di Selangor.

Persoalan dikalangan rakyat ialah kenapa Ronnie tarik semula saman tersebut? Apa yang membuatkan dia mengambil tindakan sedemikian?

Adakah Ronnie takut kes tersebut dibawa ke mahkamah dimana semua kegiatan serta kaitan dia dengan pusat - pusat tersebut didedahkan?

Semua orang tau. Bila kes ni masuk ke mahkamah, bukan setakat satu dua sahaja perkara yang akan timbul. Malah, macam - macam benda yang akan disiasat.

Maka kemungkin besar disebabkan itulah Si Ronnie Liu ni takut nak bawak kes tersebut ke mahkamah dan bersetuju untuk menyelesaikannya diluar.

Tapi, kalau dia ambik tindakan atas alasan macam tu pun kita tak heran sebab puak - puak Pakatan Pembangkang ni memang jenis takut dengan Kebenaran. Sebab itulah diorang sanggup buat apa saja untuk mengelakkan diri!!!

No comments:

Post a Comment