Sunday 7 October 2012

Cerita Izara Aishah menari ghairah


Aku dah sedia maklum dan rasanya semua bloggers pun dah semua maklum tentang cerita Izara Aishah yang dikatakan sedang menari tango dengan aksi yang mengghairahkan. Video klip Izara yang sedang menari dengan beberapa pelajar dari Universiti Sunway College (ada yang mengatakan Universiti LimKokWing) dan tarian itu adalah bagi melengkapkan kertas kerja kononnya, telah tersebar luas di Youtube dan macam-macam komen yang kebanyakannya menghentam Izara.

Sebenarnya aku pun malas nak mengulas panjang cerita Izara Aishah menari tango tu..  Tapi jika anda perasan, bila pergi aje kat Youtube, tulis je nama Izara Aishah, confirm Video Klip ni ada di page depan… Tangga kedua pulak tu… Kalau taip kat Google nama ‘Izara Aishah Ghairah’, yang keluar ialah senarai Video Klip tarian tango tadi tu…
Izara Aisyah Menari Tango Dengan Aksi Ghairah?
Dah nasib badan kau Izara… Yang menyebarkan video ni pun aku rasa le.. orang yang cuba nak memalukan Izara, tak pun bekas student atau lecturer yang gatal, tetapi gagal memikat hati Izara.. Melepaskan geram, menyebarkan video klip yang bagi aku memang tak senonoh dari segi costum yang digunakan..  Memang akan mengundang hentaman melampau daripada peminat Izara atau yang tak minat pun akan menghentam juga..

Nasib badan le kau Izara Aishah..  Aku masih tetap menyokong karier kau sebagai pelakon, cuma macam mana nak jelaskan video tu yang dah pun tersebar luas di media sosial. Izara Aishah sahaja yang boleh menjawabnya.

No comments:

Post a Comment